Saber en quin estat està la comanda és molt senzill. Des de Les meves comandes pots accedir a la llista de totes les comandes que has fet fins ara. A cada comanda pots veure en quina situació està.
Els estats pels quals pot passar la teva comanda són els següents:
-Confirmada
-En preparació
-Preparada
-En camí
-Lliurada
-Anul·lada
A més, hi ha altres estats que impliquen que hi ha alguna incidència en la comanda:
-Incidència en el pagament: indica que no s'ha pogut fer el pagament. En la majoria de casos, la incidència se soluciona introduint una nova targeta.
-Incidència en el lliurament en què s’indica que no hem pogut lliurar la comanda o que no hem aconseguit contactar amb tu. En aquest cas, contacta amb nosaltres al més aviat possible.
-Incidència en el lliurament en què s’indica que ha sorgit un contratemps. En aquest cas, contactarem amb tu tan aviat com sigui possible per tornar a programar la comanda.
Recorda que t’atendrem amb molt de gust a través del xat, clicant a Iniciar el xat a la pestanya Ajuda, o del telèfon gratuït d'atenció al client Mercadona 900 500 103, marcant l’opció 2.
L'article està tancat a comentaris.