Saber en quin estat està la comanda és molt senzill. Des de Les meves comandes pots accedir a la llista de totes les comandes que has fet fins ara. A cada comanda pots veure en quina situació està.
Els estats pels quals pot passar la teva comanda són els següents:
-Confirmada
-En preparació
-Preparada
-En camí
-Lliurada
-Anul·lada
A més, hi ha altres estats que impliquen que hi ha alguna incidència en la comanda:
-Incidència en el pagament: indica que no s'ha pogut fer el pagament. En la majoria de casos, la incidència se soluciona introduint una nova targeta.
-Incidència en el lliurament en què s’indica que no hem pogut lliurar la comanda o que no hem aconseguit contactar amb tu. En aquest cas, contacta amb nosaltres al més aviat possible.
-Incidència en el lliurament en què s’indica que ha sorgit un contratemps. En aquest cas, posa’t en contacte amb nosaltres si no pots ser al domicili.
Recorda que t’atendrem amb molt de gust a través del xat, clicant a Obrir xat a la pestanya Ajuda, o del telèfon gratuït d'atenció al client Mercadona 800 500 220.
L'article està tancat a comentaris.