Abian edo Berretsi gisa duzun eskaera bat baliogabetzeko, Nire eskaerak atalera jo behar duzu, baliogabetu nahi duzun eskaera hautatu, eta “Baliogabetu eskaera” sakatu.
Eskaera berretsiak baliogabetu ditzakezu atalean bertan adierazitako data eta ordua bitartean.
Ez bada agertzen “Baliogabetu eskaera” aukera, esan nahi du dagoeneko hura prestatzen edo entregatzen ari garela, eta, horrenbestez, ezin duzu zeuk baliogabetu plataformatik. Jarri lehenbailehen gurekin harremanetan txataren bidez (klik eginez Laguntza fitxako Ireki txata aukeran) edo Mercadonako Bezeroarentzako Arretarako doako telefonoaren bidez (800 500 220), ahalik eta lasterren arta zaitzagun. Gure arreta ordutegia 7:00etatik 22:30era da (1o. gutxiago Kanarietan), astelehenetik larunbatera.
El artículo está cerrado para comentarios.