Zure eskaera zer egoeratan dagoen jakitea oso erraza da. Nire eskaerak ataletik, orain arte egindako eskaera guztien zerrenda ikus dezakezu. Eskaera bakoitzaren egoera agertzen da.
• Zure eskaera egoera hauetako batean egon daiteke:
- Berretsia
- Prestatzen
- Prest
- Bidean
- Entregatua
- Baliogabetua
• Horietaz gainera, zure eskaeran gorabehera bat gertatu dela adierazten dute beste egoera batzuek:
- Gorabehera ordainketan: Ordainketa ezin izan dela egin adierazten du. Gehienetan, beste txartel bat sartuta konpontzen da gorabehera.
- Gorabehera entregan, adierazten duena eskaera ezin izan dizugula entregatu edo ezin izan garela zurekin harremanetan jarri. Kasu horretan, jarri lehenbailehen gurekin harremanetan, mesedez.
- Gorabehera entregan, eragozpen bat izan dela adierazten duena. Kasu horretan, jarri gurekin harremanetan, ezin bazara etxean egon.
Gogoan izan gustura artatuko zaitugula txataren bidez (Laguntza fitxako Ireki txata aukeran klik eginez) edo Mercadonako Bezeroarentzako Arretarako telefonoaren bidez (800 500 220).
El artículo está cerrado para comentarios.