Incidència en el pagament en fer la compra online:
En introduir una nova targeta, tramitar o modificar la comanda, és possible que hagis de fer alguna autorització amb el teu banc. Si en aquell moment sorgeix algun problema o apareix un missatge d'error, et recomanem el següent:
1. Canviar la targeta.
2. Provar amb un altre dispositiu.
3. Desactivar i activar la connexió a Internet.
Les solucions més freqüents són:
1. Targeta:
Confirma que la targeta té les compres online actives. El banc t’enviarà una notificació. Si no t'arriba, accedeix al seu web o app. Revisa si tens algun avís pendent.
Si no és possible, elimina la targeta des del nostre apartat de mètodes de pagament. Torna-la a introduir o canvia-la per una altra.
2. Dispositiu:
El navegador o les apps de Mercadona i del teu banc han d'estar actualitzats a la darrera versió. Comprova les actualitzacions pendents a la barra del navegador o a Play Store/Apple Store.
Si tot és correcte, però l'error persisteix, canvia de navegador o de dispositiu.
3. Internet: assegura’t que la connexió sigui bona i estable.
Si tanmateix segueixes tenint algun problema, contacta amb el teu banc. També et podem ajudar al nostre xat o al telèfon gratuït d'atenció al client Mercadona 800 500 220.
Incidència en el pagament el dia del lliurament de la comanda:
El càrrec de l'import final de la comanda es fa unes hores abans del lliurament. Si en aquell moment reps un missatge d’"incidència en el pagament" és que no hem pogut processar el cobrament. És important que, al més aviat possible, introdueixis una nova targeta des de Les meves comandes > Afegir targeta.
Un cop hagis introduït un nou mètode de pagament vàlid, podrem continuar gestionant la comanda. En cas contrari, no podem garantir el lliurament en la franja triada i pot ser que hàgim d'anul·lar la comanda si no obtenim alternativa en un termini curt raonable.
Iniciï sessió per deixar un comentari.