La transacció del pagament es fa després de preparar la comanda. Si la comanda en curs està en estat Incidència en el pagament, és molt important que introdueixis una nova targeta bancària al més aviat possible a Les meves comandes > Afegir targeta.
D’acord amb la Llei de protecció de dades, no podem recollir dades de targetes bancàries per telèfon.
Un cop hagis introduït un nou mètode de pagament vàlid, podrem continuar gestionant la comanda. En cas contrari, no podem garantir el lliurament en la franja triada i pot ser que hàgim d'anul·lar la comanda si no obtenim alternativa en un termini curt raonable.
Els motius més freqüents pels quals es pot haver rebutjat un pagament són, entre d'altres, els següents:
1.Que la targeta hagi caducat.
2.Que el número de la targeta introduït contingui algun error.
3.Que s’hagi excedit el límit del crèdit disponible.
4.Que no hi hagi fons suficients en el moment del pagament.
Per saber el motiu pel qual s’ha rebutjat el pagament, et recomanem que et posis en contacte amb el teu banc per verificar la causa del rebuig.
Si necessites qualsevol aclariment per part nostra, ens pots contactar a través del xat, clicant a Iniciar el xat a la pestanya Ajuda, o del telèfon gratuït d'atenció al client Mercadona 900 500 103.
Iniciï sessió per deixar un comentari.