Amb la finalitat de garantir la màxima seguretat en el pagament de les teves comandes online i degut a la Directiva europea de Serveis de Pagament (PSD2), cap la possibilitat de que el teu banc et sol·liciti autoritzar l’import de la teva compra.
És possible que per a confirmar la teva comanda tinguis que:
- Confirmar la comanda o l'edició al web o a l’app de Mercadona com fins ara.
- Autoritzar l'import en l'entorn segur que t'ofereix el banc, seguint les instruccions que et doni a través del seu web o la seva app.
- Tornar al web o a l’app de Mercadona perquè la comanda o la modificació es confirmin correctament.
Si necessites qualsevol aclariment, ens pots contactar a través del xat, clicant a Iniciar el xat a la pestanya Ajuda, o del telèfon gratuït d’atenció al client Mercadona 900 500 103, marcant l’opció 2.
*Eemple d'autorizació bancària. El procés pot ser diferent depenent de l'entitat
L'article està tancat a comentaris.